Stap 1. Wacht totdat de planner de dienst heeft geverifieerd.
Als de dienst is gewerkt moet de organisatie eerst jou dienst verifiëren voordat het balletje bij jou als ZZP'er komt te liggen.
Stap 2. Rond je dienst af.
Diensten die klaar voor het afronden zijn vind je onder het kopje 'mijn aanmeldingen':
Als je op het kopje 'mijn aanmeldingen' hebt geklikt zie je een sectie 'af te ronden diensten'
![](https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/trengo/media/hc_m_35JVEJ4VHaltJHu9Y5CjcONamGfml6.png)
Vervolgens is het van groot belang dat je de informatie goed controleert. Als ze kloppen vink je de bevestiging aan en klik je op afronden. Als je een dienst bevestigt die je niet hebt gewerkt of een dienst bevestigt met het foute aantal uren is er een kans dat het geld gecrediteerd dient te worden en dat jij langer op je geld dient te wachten.
Als jij een fout ziet in bijvoorbeeld het uurtarief of de gewerkte uren klik je op gegevens kloppen niet. Je krijgt dan een veld te zien waar je de reden van je afwijzing in kunt zetten zodat de planners weten wat ze eventueel aan moeten passen.
De melding komt nu bij de planners te liggen. Die zullen naar jou aanvraag kijken en eventuele wijzigingen aanbrengen aan de dienst waarna ze we weer bij stap 1 zullen beginnen.
Stap 3. Factuur wordt automatisch naar de opdrachtgever verstuurd.
De organisaties die werken met Elanza doen aan reversed-billing. Dit betekent dat de organisatie voor jou facturen genereerd. Natuurlijk pas nadat jij de uren hebt goedgekeurd! Bij het afronden van je dienst zal deze dienst (afhankelijk van de organisatie) wekelijks op donderdagochtend of maandelijks op een factuur komen te staan. Deze facturen kun je inzien onder het kopje 'facturen' op het platform.
Stap 4. Geld op je rekening (Als ZZP'er).
Zorg dat je je bankrekening nummer hebt toegevoegd aan je profiel. Zo komt je geld snel en moeiteloos, binnen het betaal termijn dat op de factuur staat, op je rekening.